sobota, 27 czerwca 2015

Jak przedłużyć wygląd bukietu?

Dostaliście/kupiliście kiedyś bukiet kwiatów? Piękny, pachnący, ale tak bardzo nietrwały. Kwiaty cięte szybko opadają, a po pięknym bukiecie nie zostaje nawet ślad. Jakiś czas temu dostałam piękny bukiet kwiatów od mojego mężczyzny. Piękne róże. Aż mnie serce ściskało jak uświadamiałam sobie, że już niedługo płatki opadną, skruszeją. Myślałam co by zrobić, żeby przedłużyć ich żywotność. Wpadłam na pomysł spryskania ich lakierem do włosów, bo przecież jak ładnie utrwala nasze włosy to może zrobi to samo z kwiatami. Tym oto sposobem bukiet stoi u mnie już bardzo długi czas. Wystarczy spryskiwać go codziennie sporą ilością lakieru przez jakiś czas.


5 komentarzy:

  1. Mogłaś mówić wcześniej, bo wszystkie moje osiemnastkowe pousychały w cztery dni. ;;

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, bardzo dobry pomysł, nie wpadłam na niego :)

    Dziękuje za komentarz. Jeśli masz chwilę to wpadnij ponownie
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł ,też muszę spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niepomyślałą bym że lakier do włosów,stosować do bukietu,ciekawy pomysł,muszę wypróbować;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń