czwartek, 25 czerwca 2015

Jestem

Witam wszystkich! Jestem Mila, mam osiemnaście lat i mieszkam w województwie łódzkim w małej wiosce.  Obecnie jestem na finiszu drugiej klasy liceum ogólnokształcącego na profilu humanistycznym. Niech Was nie zmyli ten kierunek. Sto procent przypadku i braku pomysłu na siebie. Na pozór jestem zwykłą nastolatką, która nie wyróżnia się od tysiąca innych. Uczę się, rozwijam, spędzam czas z przyjaciółmi i po prostu żyję. Co robię tutaj? Ten oto blog mila-wanilla.blogspot.com (oh, jakże ambitna i wiele mówiąca nazwa) jest efektem krótkiej, chwilowej zachcianki posiadania bloga. Ważną informacją o mnie jest również to, że jestem bardzo impulsowa. Każda najmniejsza zachcianka, chęć spróbowania czegoś nowego musi być  przeze mnie zrealizowana. Jestem z tych osób, które uważają, że w życiu trzeba spróbować dosłownie wszystkiego. Wracając. Co tutaj się znajdzie? Myślę, że to będzie blog typowo lajfstajlowy. Wszystko i nic. 


Cóż, po takim wstępnie możemy zacząć. Teraz pytanie do Was: Czy zajmujecie się/umiecie zrobić szablon na bloga? Chodzi o najzwyklejszy, estetyczny szablon bez żadnych udziwnień. 

6 komentarzy:

  1. życzę powodzenia w blogowaniu :) a jeśli chodzi o szablony, wykonuje je : http://stay-possitive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Niestety nie siedzę w szablonach, sama używam tego standardowego od bloggera ;p
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w dalszym blogowaniu ! :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia i wytrwałości na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super się przedstawiłaś :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń